vrijdag 7 november 2014

Een 'kleine' verwennerij voor mezelf.


Afgelopen dinsdag was even twee uurtjes in Eindhoven. En dat gaf me de perfecte gelegenheid om iets te doen dat ik eigenlijk al heel lang wilde. Een lippenstift van MAC uitzoeken en aanschaffen.
 
MAC is één van de polulairdere make-up merken van dit moment en is niet overal verkrijgbaar. Maar in Eindhoven hebben ze het bij de Bijenkorf.
Ik ben naar binnen gegaan en heb een beetje rond gekeken. Ik zag de lippenstiften, en m'n blik viel meteen op die ene kleur! En toen begon ik te twijfelen... 'Moet ik het wel doen', 'Zal ik niet voor iets anders gaan', 'Ander merk?', 'Bobbi Brown?'. Ik ben dus maar weer weggelopen... Heb een mooie tas uitgezocht!, maar natuurlijk niet meegenomen. (Suikeroom gezocht!). En toen toch maar weer terug gegaan.
 
De verkoopster stelde een aantal kleuren voor... Maar ik was al verkocht en dus:
 


Geen opmerkingen: