vrijdag 27 februari 2015

My planners -How about now-

M’n Filofaxen waren al helemaal klaar voor 2015 en de eerste twee weken van het jaar werden dan ook ‘as usual’ gevuld met afspraken en toDo’s. Maar toen kwam ‘eerder dan verwacht’ mijn Macbook Air en veranderde mijn hele plannensysteem… En dat had ik dus écht niet verwacht...

We gingen op vakantie en ik nam mijn FiloFaxen, m’n iPhone 5S én m’n Macbook Air mee. Omdat ik tijdens die week vakantie niets te plannen had, gaf me dat alle ruimte om te wennen aan het werken met en op een Apple computer, want ja, dat is toch net effe anders dan een Windows-machine. 

Als snel had ik door dat het synchroniseren van van de agenda’s in m’n computer en m’n telefoon dus echt heel goed verliep. Daarnaast was die functie die ik jaren eerder zo miste toen ie verdween (alle afspraken op een rij) weer terug!



Toen ik vervolgens door een professionele YouTuber ook nog eens de app ‘Wunderlist’ ontdekte was ik om…



WAT??? Geen papieren planners meer???

Tja, … ik denk het niet… Hoewel… Ik blijf vooralsnog de Pennybridge agenda/portemonnee gewoon gebruiken maar aan de A5 wil ik een andere bestemming geven… Die van een jaarboek… Dus niet om te plannen, maar om gebeurtenissen in vast te leggen…  


Daarnaast blijf ik er nog bepaalde andere dingen in bijhouden die ik niet echt op een andere plek kan of wil bijhouden zoals bijvoorbeeld mijn 2015 Spaarbingo 




Het lijkt erop dat ik opnieuw 'plannerpeace' heb gevonden... Maarja, voor hoe lang?

Geen opmerkingen: