zaterdag 21 februari 2015

Zal ik wel, zal ik niet...

Een Kipling Pen 100 bestellen? That's the question!

Al maanden ben ik op zoek naar een map of etui waar ik mijn fijnste pennen en andere planner toebehoren in kwijt kan. Ik kocht in China Travelwallets, maar die vielen erg tegen. Ik kon er gewoon veel te weinig in kwijt. Toen maar een gewone etui geprobeerd... Alles zat door elkaar, ik kon niets vinden én alle overige planner toebehoren zaten nog steeds in een andere map.

Telkens wanneer ik ergens kwam waar ik nog niet geweest was keek ik of ze daar misschien iets hadden wat zou werken... maar helaas, Nederland, Duitsland en Frankrijk leverde niets op...

Ik zag op YouTube een 'ding' dat er echt perfect uit zag... maar helaas, helemaal uitverkocht! En nu, maanden later, nog steeds niet leverbaar...

Tja... Er is natuurlijk nog die etui van Kipling... Maar die is niet goedkoop... En, nergens te krijgen hier... Natuurlijk kan ik 'm wel via internet bestellen, maarja, wat als de kleur of print dan tegen valt?

Ehhhhhhh....

Afgelopen donderdag was ik in Roermond en daar zit een outlet. En in die outlet zit een Kipling winkel! Ik zag m'n kans schoon en... Dit is het resultaat:


Ik ben er echt heel blij mee... En mijn portemonnee ook ;) want ik kreeg bovenop de 30% outlet korting ook nog 10% nieuwe klanten korting...

Geen opmerkingen: